הצע מועמדות למשרה המתאימה לך

Corporate Social Responsibility in Emerging Markets מסוכם

שם המאמר באנגלית:

Corporate Social Responsibility in Emerging Markets

שם המאמר בעברית:

אחריות חברתית תאגידית בשווקים מתעוררים

החשיבות של סביבת הממשל

סוג הטקסט: סיכום מאמר

מספר סידורי להזמנה: 23

מחיר: 99 שקלים 169 שקלים

לבדיקת מאמרים מתורגמים נוספים לחץ כאן


פסקה ראשונה באנגלית:

Introduction
In recent years, the terms CSR (corporate social responsibility), corporate strategic volunteerism,
social marketing, and strategic philanthropy have penetrated the mainstream
literature and multinational practices (Turban and Greening 1997). Generally, CSR is
considered a firm’s obligation to protect and improve social welfare (Staples 2004)
through various business and social actions (Sen and Bhattacharya 2001; Turban and
Greening 1997), ensuring equitable and sustainable benefits for the stakeholders. Increasingly,
companies are rolling out CSR initiatives that have also been shown to become
key success factors and sustainable competitive advantages (Lichtenstein et al. 2004). In
mature economies, such as those in the US and Western European countries, corporate
communication is often used to highlight companies’ commitments to CSR (Esrock and
Leichty 1998; Hooghiemstra 2000), enhance marketing efforts, and legitimize the company’s
corporate image in the eyes of its various stakeholders (Birch and Moon 2004;
Ringov and Zollo 2007). Communications about CSR has therefore emerged as a vital
and integrated part of organizational marketing to enhance the corporate image (Chahal
and Sharma 2006).
Already more established in developed-country firms, CSR has become important for
firms in the developing countries. Although extensive research has been conducted on
CSR in the developed countries, much less is known about CSR in the developing countries.
So far general knowledge about CSR in the developing countries can be summarized
by two main points. First, firms in developing countries adopt CSR less than their
counterparts in the developed world (e.g., Welford 2004), and second, the main reason for
this gap is due to their low economic development levels (e.g., Baughn et al. 2007). Our
limited understanding of CSR in the developing economies poses a pressing challenge for
both the international community and academics.

 


חלק מהסיכום בעברית:

הקדמה

מושגים כגון אחריות חברתית תאגידית (אח"ת) , התנדבות תאגידית אסטרטגית, שיווק חברתי ופילנטרופיה אסטרטגית חדרו בשנים האחרונות לספרות ולפרקטיקה באופן גלובלי. הכוונה ב- אח"ת היא למחוייבות של התאגיד להגן על הרווחה החברתית ולשפר אותה באמצעים עסקיים וחברתיים לצורך השגת האינטרסים של בעלי המניות. במדינות מערביות אח"ת נעשה באופן פומבי על-מנת לשפר את התדמית של החברה בעיני כל הצדדים הרלוונטיים. שימוש בתקשורת להפצת אח"ת הפך לחלק אינטגרלי מהמאמץ השיווקי.

תקלות בריאותיות וביטיחותיות במצורים המגיעים משווקים מתעוררים שאירעו לא מעט לאחרונה גורמים לדאגה בקהילה הבינלאומית ופוגעים בתדמית של המדינות מהן הגיעו המוצרים. על התאגידים במדינות אלו להכיר בחשיבות ה- אח"ת ולהבין מה משפיע עליה במדינות אלו. המטלה עבור החוקרים היא להבין אלו גורמים משפיעים על המדיניות של התאגידים בשווקים מתעוררים, בכל הנוגע לאחריות חברתית. עלינו להבין אילו גורמי מקרו קובעים את רמת האח"ת של תאגיד במדינה מסוימת.

במחקר זה מנסים לענות על שאלות אלו על-ידי חקר  הגורמים לתקשורת אח"ת בארבע השווקים המתעוררים הגדולים ביותר: ברזיל, רוסיה הודו וסין. מעט מאוד ידוע על הדרך בה תאגידים במדינות אלו מעצבות את הסביבה התאגידית. הגלובליזציה העלתה על סדר היום בשווקים אלו את הדאגה לגורמים רבים הקשורים לזיהום, בטיחות מוצרים וכו'. דאגות חשובות אלו החלו להיבחן על-ידי החוקרים, זאת כדי להגיע להחלטה מבוססת מה עלינו לעשות. אך חשוב לזכור, כי כיוון שאלו מדינות בעלות שונות גדולה בכל הנוגע לתרבות, פיתוח כלכלי ושלטון אפשר לקוות שיהיה אפשר לזהות גורמים גלובליים שאינם ספציפיים למדינה מסויימת. מחקר זה עושה שימוש בבסיסי נתונים של פורבס ויבדוק איך תאגידים במדינות אלו מנהלות תקשורת אח"ת. המחקר יתמקד בפקטורים ברמת המדינה, ברמת השוק וברמת התאגיד.

להמשך הקריאה ולרכישת סיכום המאמר יש לפנות ישירות לעמדת צור הקשר המופיע תמיד בצידו השמאלי של האתר


Corporate Social Responsibility in Emerging Markets מסוכם
דרג את הצבעתך

צור קשר

בקרו אותנו בפייסבוק